Web bannering: doelgerichte acties voor concrete resultaten

Er zijn allerlei webmarketingacties mogelijk. U kan bijvoorbeeld promobanners laten plaatsen op relevante sites van het Google-netwerk of via een mediaregie.

> Google Display campagnes

Dankzij Google AdWords is het mogelijk om – op basis van bepaalde zoekwoorden – partnersites van Google (Google Display) te selecteren voor de plaatsing van uw publicitaire banners. Om echt op te vallen, maakt u best statische of geanimeerde banners in verschillende formaten aan.

> Remarketingcampagnes

Remarketing (of retargeting) is een krachtig middel, dat ook wordt aangeboden door Google AdWords, om eerdere bezoekers van uw website weer aan te spreken. Als ze op partner-sites van Google surfen, zien ze eerst uw banner. Dat zet ze aan om nog eens een kijkje te gaan nemen op uw site of om hun transactie af te ronden …

> Bannering via een mediaregie

Om zichtbaarder te zijn, kunnen er via een mediaregie banners geplaatst worden op sites voor het grote publiek. U kiest zelf welke banners en de prijs wordt bepaald per duur van vertoning.

De pluspunten van Expansion

Expansion werkte een methode uit voor de opzet en uitvoering van resultaatgerichte webmarketingacties. Alle nodige elementen voor een geslaagde webmarketingcampagne komen aan bod:

  • bepaling van de doelstellingen
  • afbakening van de doelgroep
  • benchmarking
  • opmaak van het actieplan
  • invoering van meetindicatoren
  • uitvoering van de acties
  • meting van de impact van uw acties
  • optimalisering.

De prestaties worden gedetailleerd opgevolgd via Google Analytics en zo wordt meteen de return op investering gemeten.

U wil meer gekwalificeerde bezoekers naar uw site halen? Buiten de webbanneringcampagnes kunnen wij ook het beheer op ons nemen van uw campagnes voor e-mailing, Facebook Ads, LinkedIn, Twitter, Youtube… en uw tekstuele Google AdWords campagnes.

U wil web bannering testen?

Spreek onze experts aan!

4 goede redenen om een beroep te doen op experts in web bannering

  • Partij trekken van een relevante analyse van de nodige targeting

  • Snelle en kwalitatieve resultaten

  • Uw voordeel doen met relevante optimaliseringen van uw campagne

  • Snel de zichtbaarheid van uw website verbeteren

Some references in this field: