Reclame op de plaats van verkoop - de consument in de winkel aanspreken

De reclame op de plaats van verkoop omvat alle reclamedragers die gebruikt worden om de aandacht van de consumenten trekt op het moment van de aankoophandeling. Deze omvat meerdere tools die het mogelijk maken de producten of aanbiedingen aan te prijzen en te bevorderen:

  • schermen
  • affiches
  • banners
  • displays op de grond of de toonbank
  • panelen
  • rekelementen (wobbler)
  • vloerdecoratie (floor stickers)
  • raamdecoratie (stickers op de etalage)
  • kakemono's
  • boodschappen die worden omgeroepen
  • palen en vlaggen met reclame
  • informatiezuilen
  • borden
  • signalisatie binnen en buiten het verkooppunt…

De pluspunten van Expansion

Om uw producten en diensten maximaal aan te prijzen op de plaats waar ze aangeboden worden, creëren wij oplossingen op maat:

  • aantrekkelijk > origineel als het aankomt op kleuren, vormen, technieken, materialen, steeds volgens de codes van uw merk
  • aangepast > rekening houdend met de beperkingen in uw verkooppunt
  • stimulerend > zetten aan tot aankopen.

Hulp nodig om uw klanten in uw verkooppunt tot aankopen aan te zetten?

Contacteer onze experts!

5 goede redenen om reclame te maken in het verkooppunt

  • De aankoophandeling in het verkooppunt (point of sales) bevorderen

  • Een product of een commerciële aanbieding in de verkoopplaats aanprijzen

  • Een nieuw product voorstellen

  • Uw Verkoopruimte animeren

  • Helpen bij het inprenten van een reclameboodschap