Stimuleer uw verkoop!

De verkooppromotie wordt omschreven als alle handelingen die gericht zijn op het uitlokken van een aankoophandeling bij de potentiële klanten via een onmiddellijke en materiële stimulans. Naargelang de doelgroep kan die verschillende vormen aannemen.

Naar de eindconsument
  • Demonstratie, monsters
  • Kortingsbonnen, couponing
  • Spelletjes, wedstrijden, tombola
  • Lanceringsprijs (speciaal)
  • Klantenkaart
  • Rechtstreekse of uitgestelde premie, terugbetaalactie...
Naar het distributienetwerk

De pluspunten van Expansion

Expansion heeft een beproefde methode ingevoerd voor een doeltreffende proomtie-actie:

  • analyse van uw probleem en uw context,
  • bepalen van de doelstellingen van de actie en de doelgroep
  • analyse van de reacties op promotie-acties, onder meer op die van uw concurrenten
  • zoeken naar de meest relevante promotietechniek
  • opmaken van verschillende promotiedragers
  • opbouwen van de promotiecampagne
  • de doeltreffendheid ervan beoordelen.

Wilt u nieuwe markten aanboren?

Contacteer onze experts!

6 goede redenen om aan verkooppromotie te doen

  • Het product naar de consument toe brengen op het moment van de aankoophandeling

  • Uw verkoop op korte termijn aanzwengelen

  • De gekendheid van uw product ontwikkelen

  • Uw marktaandeel vergroten

  • Uw producten duidelijk aangeven in het verkooppunt

  • De prospectie van uw verkoopteam ondersteunen

Some references in this field: