E-mailing

U zoekt een efficiënt middel om uw klanten te binden?
Kies voor e-mailing!

Geef impact aan uw klantenbindingsacties

Of u nu een promotie of een wedstrijd wil aankondigen, een uitnodiging sturen of nieuws vertellen, e-mailing is en blijft zeer efficiënt om klanten te binden.

Het heeft tal van voordelen:

  • rechtstreekse impact op zorgvuldig geselecteerde doelgroepen

  • snelle en vlotte uitvoering

  • flexibiliteit in de opmaak en de verspreiding

  • lage kostprijs

  • realtime waardering van uw return op investering.

De efficiëntie van uw e-mailing zal onder meer afhangen van de kwaliteit van uw gegevensbank van contacten. Een regelmatige update van uw database is dus noodzakelijk.

De pluspunten van Expansion

Op basis van een voorafgaande strategische denkoefening werken onze experts uw e-mailingacties uit met het oog op maximale return, zowel voor B2B- als voor B2C-klanten.

Omdat wij gebruikmaken van een professioneel platform voor de verzending van e-mails:

  • kent u precies het gedrag van uw klanten (aantal klikken, openingen…)

  • kunt u de prestatie van uw actie in realtime beoordelen

  • beheert u uw contactadressen efficiënt (uitschrijvingen, foute adressen).

Wij consolideren deze informatie in de loop van de tijd en kunnen zo zeer leerrijke rapporten opmaken om uw webstrategie te optimaliseren..

5 goede redenen voor e-mailings

  • 1

    Regelmatig in contact blijven met uw klanten

  • 2

    Lagere kosten dan voor een mailing op papier

  • 3

    Meer verkeer op uw websupports: website, Facebookpagina …

  • 4

    Een snelle analyse van uw return op investering

  • 5

    Beschikken over interessante info over het gedrag van uw klanten

U zet een actie op om uw klanten te binden?Spreek onze experts aan!