Web statistieken

U weet niet of uw website wel strookt met uw doelstellingen?
Controleer de prestatie van uw site!

Webanalytics: analyseer, optimaliseer!

Het doel van de tool voor webanalyses, met Google Analytics als bekendste, is de return op een investering in een website verbeteren. Gewoon het verkeer meten, is niet genoeg. Om uw aanwezigheid op het web te optimaliseren, moet u de kostprijs per acquisitie kunnen meten en het gedrag van uw bezoekers zorgvuldig kunnen analyseren. Natuurlijk moeten er eerst nauwkeurige doelstellingen voor uw website worden bepaald.

Zo kent u onder meer:

  • het aantal bezoekers op uw website (per dag/maand…)

  • de meest bezochte pagina’s

  • het percentage bezoekers dat een bepaalde actie uitvoerde (online aankoop, inschrijving op een nieuwsbrief…).

… en kan u, op basis van deze informatie, de juiste beslissingen nemen voor meer rendement.

De pluspunten van Expansion

Onze specialisten in webstatistieken zijn door en door vertrouwd met Google Analytics

Op de eerste plaats moeten de doelstellingen van de analyse bepaald worden om:

  • de acquisitiekosten te verlagen

  • meer kwalitatief verkeer te genereren

  • de verkoop op te trekken…

​Op basis van geregeld verzamelde informatie over de prestaties van uw website begeleiden onze experts u in de optimalisatie van uw nieuwsbrieven, e-mailings, uw zoekpositionering, uw advertenties op zoekmachines, en zelfs uw promo-acties op papier. U krijgt boordtabellen die aangepast zijn aan uw business op internet.

5 goede redenen om de prestaties van uw website te volgen

  • 1

    Een algemene kijk op de prestaties van uw websites en uw promo-acties

  • 2

    Optimalere online acties

  • 3

    Een hogere return op investering van uw aanwezigheid op het web

  • 4

    Beantwoorden aan uw strategische doelstellingen

  • 5

    Beschikken over boordtabellen om te helpen bij beslissingen

U wil weten hoe uw website presteert?Spreek onze experts aan!