Webergonomie

Uw website beantwoordt niet meer aan uw verwachtingen op het vlak van conversie?
Herbekijk de structuur van uw informatie!

Webergonomie als sleutel voor conversie

Brengen uw online acties bezoekers naar uw website? Prima! Nu moet u die bezoekers bij u houden en maken dat ze doen wat u verwacht …

Om de conversiekansen van een website te verhogen, moet deze dus:

  • een duidelijke, sobere en eenvoudige structuur hebben

  • toegankelijke inhoud aanbieden

  • snel inladen

  • interactief zijn

  • naar één of meer doelstellingen leiden.

Dat is de opdracht van de webergonoom. Zijn werk gaat de grafische creatie vooraf, om over alle contentelementen te beschikken naargelang het type de gebruikers van uw site. Hij bedenkt de meest efficiënte conversietrechter en ruimt elke hindernis uit de weg die uw bezoeker kan afremmen.

De pluspunten van Expansion

Ergonomie is vooral een kwestie van nadenken, om de informatie dan te structureren voor een bepaalde doelgroep.

Onze interne experts:

  • analyseren het gedrag van uw bezoekers
  • herstructureren uw content op grond van de gebruikerservaring
  • adviseren u over de bruikbaarheid van uw website
  • vergelijken de efficiëntie van verschillende structuren.

Resultaat: uw bounce rate vermindert, terwijl uw conversiepercentage groeit!

5 goede redenen om een beroep te doen op een ergonoom voor uw website

  • 1

    Het conversiepercentage van uw site verhoogt

  • 2

    U trekt partij van deskundigheid in gebruikersbeleving

  • 3

    Uw site is aangenamer, intuïtiever voor uw bezoekers

  • 4

    De grafische vormgeving wordt ergonomisch aangepakt

  • 5

    U ziet waar het schoentje eventueel wringt op uw huidige website

Enkele referenties op dit gebied :

U wil een hogere conversieratio op uw website?Spreek onze experts aan!