Helpdesk klanten

U wil een dienst voor technische assistentie op afstand opzetten?
Overweeg de uitbesteding van uw callcenter!

Efficiënte assistentie voor uw klanten

Een Call Center is een platform dat vanop afstand klanten assisteert in het kader van de service na de verkoop. Het biedt ook technische ondersteuning of begeleidt bedrijfspersoneel bij het gebruik van een specifieke tool.

De tele-adviseur verwerkt alle inkomende en uitgaande telefonische contacten en ook het elektronisch verkeer. Hij gidst en adviseert de bellers en beheert tegelijk hun specifieke behoeften en klachten.

De pluspunten van Expansion

Ons team van ervaren operatoren beantwoordt de oproepen van uw contacten gedurende een bepaalde periode, bijvoorbeeld tijdens een beurs of een specifieke commerciële actie, in het kader van een e-commerce site …

Enkele troeven van ons team:
  • competente, hoog gekwalificeerde, meertalige operatoren die echte meerwaarde bieden
  • opzet van een specifieke telefoonlijn en e-mailadres voor het project
  • dagelijks beheer van de inkomende oproepen en e-mails
  • soepele en flexibele dienstverlening
  • nauwkeurig verslag na de opdracht, op basis van bij de briefing vastgelegde criteria
  • voorstellen voor aanvullende acties
  • een antwoorddienst

Zeer kostbare ondersteuning als uw werkdagen al goedgevuld zijn!

4 goede redenen om een sterk presterende helpdesk uit te bouwen

  • 1

    Uw commerciële klanten- en servicediensten centraliseren

  • 2

    Tijdswinst

  • 3

    Besparen op uw commerciële kosten

  • 4

    Baat bij rapportering om uw aanbod aan te passen

Commerciële ondersteuning vanop afstand nodig?Spreek onze experts aan!