Klantrelatiebeheer (CRM)

U benut uw klantgegevens niet altijd weldoordacht?
Doe aan klantgericht management in uw organisatie!

Een oplossing voor het efficiënt beheer van commerciële contacten

Het is voor bedrijven natuurlijk van levensgroot belang dat de klanten blijven. Een klant doen terugkomen, kost inderdaad 7 à 10 keer minder dan een nieuwe vinden. Maar om klanten te binden, moet u ze ook kennen.

CRM (Customer Relationship Management) is een oplossing om commerciële contacten efficiënter te beheren (prospects, klanten, leveranciers, partners). Als dit instrument goed gebruikt wordt, geeft het doorlopend informatie over elk commercieel contact van een bedrijf. Zo wordt het mogelijk om zeer doelgericht de te contacteren personen te bepalen, zowel voor acties om klanten te binden als om nieuwe klanten aan te trekken.

De pluspunten van Expansion

Expansion begeleidt u bij de opzet en invoering van een CRM-tool.

Volledige diensten

  • Formele vormgeving van uw behoeften

  • Opmaak van een bestek

  • Steun bij de benutting van uw gegevens

7 goede redenen om CRM in te voeren

  • 1

    Partij trekken van alles wat uw klanten kunnen betekenen voor uw bedrijf

  • 2

    Uw commerciële medewerkers op de hoogte houden via grondige analyses (RFM, PARETO, CHURNERS …)

  • 3

    De invoering van een klantenbindingsprogramma efficiënt voorbereiden

  • 4

    De hele historiek van uw klanten bewaren, zelfs na het vertrek van commerciële medewerkers

  • 5

    Een efficiënt systeem voor rapportering aan de directie invoeren

  • 6

    De klantinformatie op één enkele plaats centraliseren

  • 7

    De uitvoering van al uw directmarketingacties een stuk makkelijker maken (mailing, e-mailing, telemarketing…)

U zoekt hulp om CRM in te voeren?Spreek onze experts aan!