Goede reclame is het resultaat van een creatief proces

Dagelijks worden mensen met wel 1600 reclameboodschappen geconfronteerd! We onthouden er slechts een twaalftal van ... het is dus belangrijk om op te vallen.

De kunst bestaat erin om het relevante voordeel voor de consument te bepalen, evenals de redenen om daarin te gevolgen en de bijbehorende reclameboodschap die blijft hangen. En dat alles om te zetten in afbeeldingen en eenvoudige, doeltreffende, originele en opvallende slogans!

Strategisch gesproken moet een goede reclameboodschap afgestemd zijn op de beoogde doelgroep, de communicatiedoelstellingen en de vervatte belofte.

Een goede reclame begint met een goede briefing. Deze moet de context aangeven, de concurrentiële omgeving, de strategie, de beperkingen, de doelstellingen, de doelgroepen, ...

De pluspunten van Expansion

Wij zorgen ervoor dat uw reclame:

  • veel bijval kent
  • meteen duidelijk maakt over welk type producten/diensten en over welk merk het gaat
  • onmiddellijk de kernboodschap meegeeft
  • begrijpbaar is voor de doelgroep
  • overtuigend overkomt
  • zich onderscheidt van de boodschappen van uw concurrenten
  • een geloofwaardige belofte inhoudt.

In functie van het medium dat u koos, is uw boodschap klaar om gebruikt te worden in radiospots, TV of bioscoop  volgens een mediaplan at wij samen met u kunnen opstellen. Wij kunnen ook de reclametekst schrijven en fotoshoots organiseren.

Uw andere voordelen met Expansion :
  • Jarenlange ervaring
  • Een multidisciplinair creatief team: copywriter, art director, ...
  • Relevante creatieve ideeën die beantwoorden aan de briefing en de strategische doelstellingen
  • Resultaatgerichte aanpak
  • Respect voor vereisten: op technisch vlak, budget, regels, ...

Ontbreekt het uw reclame aan impact?

Contacteer onze experts!

4 goede redenen om reclame te maken

  • Opvallen ten opzichte van uw concurrenten

  • Uw verkoop bevorderen

  • Uw bekendheid vergroten

  • Het imago van uw merk aanpassen

Some references in this field: