Sociale netwerken moeten vooral relevant zijn

In enkele jaren tijd werden de sociale media onmisbaar in een communicatiestrategie, zowel om de e-reputatie te bewaken als te verbeteren. Het is ook een makkelijk en snel instrument om klanten te binden: de aankondiging van promoties, wedstrijden, de actualiteit…

Daarnaast is reclame op Facebook Ads en LinkedIn Ads samen met SEA (search engine advertising) het meest doelgerichte middel om nieuwe klanten te identificeren en te werven.

Daar stort u zich best niet zomaar in. Over de relevantie van uw aanwezigheid op de sociale netwerken moet goed worden nagedacht.

De pluspunten van Expansion

U weet niet hoe u eraan begint? Expansion begeleidt u bij het uitstippelen van een strategie voor uw aanwezigheid op de sociale netwerken.

Wij analyseren de relevantie van uw activiteit op de sociale netwerken, met een audit van uw algemene online aanwezigheid, uw doelstellingen en uw doelgroepen.

Zodra die relevantie duidelijk is:

  • voeren wij resultaatindicatoren in

  • maken wij redactionele inhoud en aangepast beeldmateriaal aan

  • voeren wij coherente reclamecampagnes (Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter, Youtube…)

  • analyseren wij grondig de return van uw acties op de sociale netwerken.

Onze experts kunnen u ook tips geven om deze tools goed te gebruiken.

U wil meer aanwezig zijn op de sociale netwerken?

Spreek onze experts aan!

5 goede redenen om aanwezig te zijn op de sociale netwerken

  • Uw klanten binden met wedstrijden, promoties, …

  • U via de reclame kenbaar maken bij prospects

  • Partij trekken van een nauwkeurige segmentering voor uw promotie-acties

  • Uw klanten beter kennen en uw diensten/producten aan hun behoeften aanpassen

  • Nieuwe producten/diensten in de markt zetten

Some references in this field: