De klantendatabase: een echte goudmijn

Relationele marketing (one-to-one) wordt jaar na jaar belangrijker in communicatiebudgetten van bedrijven. Het principe plaatst de klant centraal in de bedrijfsfocus. Nauwkeurige kennis van consumentengewoontes leidt tot producten of diensten die echt zullen aanspreken.

Al deze onmisbare info kan in een gegevensbank worden gevat. De gegevens kunnen dienen voor marketingdoeleinden, voor zover ze relevant en up-to-date zijn.

De pluspunten van Expansion

Wanneer u uw databasemanagementtool gebruikt, merkt u fouten, tegenstrijdigheden, ontbrekende velden…?

Hoe vollediger en recenter uw gegevensbank is, hoe doelgerichter en efficiënter uw prospectie zal zijn en hoe meer uw investering zal renderen.

Expansion kan uw databases doorlichten en u daarna helpen met de eventuele aanpassing van uw gegevens, zoals uitbreiding of een update. Wij kunnen u ook bestanden van doelgerichte gegevens verschaffen.

U zoekt hulp om uw gegevensbank te beheren?

Spreek onze experts aan!

3 goede redenen om uw gegevensbanken geregeld te updaten

  • U weet zeker dat u de juiste gegevens van uw contacten hebt: gemiddeld 10% van de Belgische bevolking verhuist elk jaar.

  • Direct marketingacties treffen beter doel dan klassieke reclame

  • Prospectie in B2B: rechtstreeks contact is inderdaad nog altijd het beste middel om te prospecteren, maar dan moeten de gegevens wel up-to-date zijn.

Some references in this field: