Analyse van het imago van ONE
Doel
Een denkproces opstarten rond de visuele identiteit van ONE
Intervention
Voorafgaand aan de creatieve fase, uitvoering van een analyse van het imago van ONE bij de verschillende doelgroepen (medewerkers, partners, ouders) via discussiegroepen en individuele gesprekken
Resultaten
De studie leidde tot een algemene diagnose van de identiteit van ONE om de communicatie te verbeteren, zowel naar inhoud als naar vorm, onder meer dankzij de visuele audit die werd uitgevoerd en de verschillende pijlers aangaf die naar voren geschoven moesten worden om de identiteit en het imago van ONE te bepalen.
L'Office de la Naissance et de l'Enfance est l'organisme de référence de la Fédération Wallonie-Bruxelles pour toutes les questions relatives à l'enfance, aux politiques de l'enfance, à la protection de la mère et de l'enfant, à l'accompagnement médico-social de la (future) mère et de l'enfant, à l'accueil de l'enfant en dehors de son milieu familial et au soutien à la parentalité.