STIB
Visites mystères dans les bus et dans les Bootik pour mesurer la qualité des services de la STIB
Mystery shopping is een specifieke studietechniek om de kwaliteit te meten van de diensten die u aanbiedt. Onderzoekers doen zich voor als klant en vullen daarna een uitgebreide checklist in. Zo krijgt u een nauwkeurig idee van bijvoorbeeld de beschikbaarheid van uw personeel, de service na de verkoop, de netheid van de ruimtes, de antwoordtijd aan de telefoon, de kwaliteit van de dienstverlening en de competenties van uw personeel…
Dergelijk instrument levert nauwkeurige, objectieve en meer gedetailleerde info op dan een klassieke tevredenheidsenquête. Het resultaat? U komt uw zwakke en sterke punten te weten, om daarna met kennis van zaken bij te sturen en zo uw echte klanten nog meer tevreden te stellen.
Beschikking over een pool van interne of freelance enquêteurs
Mystery bezoeken in heel België
Online rapportering
Aanmaak van verslagtools op maat
Gewaarborgd nauwkeurige enquêtes
Uitvoering van opdrachten in alle sectoren: retail, transport, openbare diensten, B2B …
Voorstellen van mogelijke opleidingen voor uw personeel
U wil de kwaliteit van uw dienstverlening beoordelen?
Uw voordeel doen met een snelle, nauwgezette en objectieve methode om de kwaliteit van uw service te beoordelen
Een hele reeks criteria natrekken
Elk type diensten meten: commercieel, technisch, telefonisch …
Op deze basis een ‘klantencharter’ opmaken
De concurrentie analyseren betreffende de servicekwaliteit
Eventuele fraude opsporen
Een boordtabel invoeren die de juiste actie op het juiste moment mogelijk maakt
De interne bedrijfsvisie toetsen aan de tevredenheid van de klanten