Kies voor de beste mediastrategie!
De media planner bepaalt de beste mediastrategie om de optimale verspreiding mogelijk te maken. Hij gaat eerst en vooral over tot een nauwkeurige analyse:
- van de verschillende gebruikte media (pers, radio, affiches, televisie, bioscoop en internet)
- van het te promoten product en de specifieke kenmerken ervan
- van de publicitaire keuzes van de concurrenten
- van de doelgroepen.
Op basis van deze essentiële informatie stelt hij het mediaplan op met:
- de gekozen media
- de dragers binnen elke mediacategorie
- de frequentie en het formaat voor verspreiding op basis van de beschikbare budgetten
- de kalender voor verspreiding
- de wijze van evaluatie.
De pluspunten van Expansion
Op basis van een briefing met de context, de doelstellingen van uw campagne, uw doelgroepen, uw budget, de timing, ... kunnen onze experts verschillende mediastrategieën aanbevelen om uw kosten/contact te optimaliseren.
Uw garanties:
- de keuze van de juiste media en dragers, op een 100% neutrale manier
- de beste onderhandelde prijzen dankzij ons aankoopvolume
- de optimale oplossing in termen van prijzen en plaatsing
- tijdswinst: wij beheren alle contacten met de reclameregieën voor u
- de opvolging en de controle van uw campagnes: bewijsstukken, facturen, ...
Verder:
- kunt u genieten van de analyses en gegevens van één van de grootste mediabedrijven van het land waarmee wij een bevoorrechte relatie hebben opgebouwd
- wij kunnen zorgen voor de opmaak van uw advertenties, uw radiospots en/of uw televisiespots .
Advies nodig voor uw reclamecampagne?
5 goede redenen om een beroep te doen op een media planner
Uw media-investeringen optimaal benutten
Beschikken over de nodige gegevens om de waarde van een mediaruimte te beoordelen
Genieten van de doorgedreven kennis van alle media en hun specifieke eigenheid
Genieten van een voorbereiding voorafgaand aan de evaluatie van uw campagne
Beschikken over één contactpersoon voor de prijsaanvragen, de onderhandeling, het nemen van opties, de aankopen op het gebied van media, controle en reporting