IFAPME
Prix Chrysalis
De visuele identiteit van een merk bestaat uit een logo, een lettertype, afbeeldingen en/of illustraties, een kleurencode en de bijgehorende grafische regels. Deze identiteit kenmerkt uw merkimago.
Een efficiënt logo moet :
De grafische lijn stemt overeen met de regels voor de lay-out van uw communicatiedragers:
Deze regels worden formeel vastgelegd in een grafisch charter (of normenboek) dat zorgt voor een grafische coherentie onder al uw dragers.
Om een sterke visuele identiteit te ontwikkelen, baseert Expansion zich op een bewezen methode:
Wilt u uw merkimago professioneler maken?
Duurzaam het imago van uw organisatie/merk verbeteren
Uw bekendheid vergroten
Uw profiel met kracht en duidelijkheid uitdragen
Het gevoel van betrokkenheid en de trots van uw medewerkers vergroten
De kosten van uw communicatie verminderen door de coherentie te vergroten
De impact van uw reclame-acties verbeteren
Verschillende doelgroepen samenbrengen
Uw klanten verleiden