Zet uw doelgroepen tot actie aan!
Direct marketing kent verschillende vormen die u kunt combineren naargelang de gewoontes van uw doelgroep: geadresseerde mailing, gepersonaliseerde e-mailing, promotiefolder huis aan huis, faxmailing, telemarketing , SMS...
Dankzij de gepersonaliseerde vorm biedt direct marketing het voordeel dat het uw doelgroepen gemakkelijker tot actie aanzet. Gebruik deze hulpmiddelen om vragen naar informatie of afspraken, bestellingen, schenkingen... te verzamelen.
De direct marketingtechnieken maken het bovendien mogelijk om de doeltreffendheid van uw acties te evalueren en om op een gemake manier de opbrengst van uw investering te meten.
De pluspunten van Expansion
De direct marketingcampagnes (direct mailing in het bijzonder) vergen een uitstekende voorbereiding, tests om de meest relevante acties te identificeren, een goede kennis van technieken en een professionele houding bij het uitvoeren ervan.
Onze troeven
- Wij denken na over uw doelstellingen en integreren de direct marketingcampagne in uw communicatiestrategie.
- Analyse en aankoop van relevante databases
- Opbouw van de boodschap zodat de contactpersoon tot de gewenste actie wordt aangezet
- Opmaken van dragers voor mailings : begeleidende brief, bestelbon, antwoordbon, omslag …
- Precieze rapporten over de doeltreffendheid en de opbrengst van uw acties
- Precieze kennis van de vereisten van de post
- Mogelijkheid om alle types tools te beheren, online, via telemarketing of gedrukt
Begeleiding nodig bij uw direct marketingcampagnes ?
5 goede redenen om direct marketingacties te organiseren
Uw verkoop stimuleren door uw doelgroep rechtstreeks en persoonlijk aan te spreken
Uw belangrijkste klanten binden
Specifieke acties testen bij een kleine steekproef
Vlot de opbrengst van uw investering meten
Uw doelgroepen aanzetten tot reactie: verkeer genereren naar uw verkooppunt, uw website, aanzetten tot het proberen van een nieuw product of een nieuwe dienst ...