Precies weten hoe efficiënt uw digitale marketing is
Een audit van uw website licht een aantal prestatie-indicatoren door: zoekmachinepositionering, ergonomie, grafische vormgeving, techniek…
Zo kan u:
- weten hoe efficiënt uw digitale marketing is op een bepaald tijdstip
- uw resultaten meten
- de zwakke en sterke punten van uw webacties juist inschatten.
Deze analyses zijn dan dè basis om:
- uw webmarketingstrategie te herzien en vooral aan te passen
- uw huidige online acties te optimaliseren
- andere relevantie acties op te zetten om uw strategische doelstellingen te halen.
De pluspunten van Expansion
- Interne experts op elk gebied (zoekmachinepositionering, ergonomie, grafische vormgeving…)
- Concrete aanbevelingen, gerangschikt naar prioriteit: ergonomie, grafische vormgeving, ontwikkeling, conversietrechter (aankoop > conversie > binding)
- Denkoefeningen over uw rendement
- De mogelijkheid van een volledige audit of per gebied (natuurlijke positionering, commerciële positionering, ergonomie, grafische vormgeving, technisch...)
- Een vergelijkende analyse ten opzichte van uw concurrentie.
Daarnaast gebruiken wij instrumenten die een zeer nauwkeurige audit mogelijk maken. We hanteren 70 criteria, van de zoekwoorden tot de ergonomie, langs de bewaking van de sociale media en de grafische vormgeving.
U wil graag advies over de prioritaire acties die u best voert?
5 goede redenen voor een webaudit
De zwakke en sterke punten van uw website begrijpen
De juiste koers varen met uw webstrategie en doelstellingen herbepalen
Een rendabele webstrategie uitstippelen
Die elementen bepalen die moeten verbeteren, per prioriteit
De rentabiliteit van uw webinvestering meten