Geef impact aan uw klantenbindingsacties
Of u nu een promotie of een wedstrijd wil aankondigen, een uitnodiging sturen of nieuws vertellen, e-mailing is en blijft zeer efficiënt om klanten te binden.
Het heeft tal van voordelen:
rechtstreekse impact op zorgvuldig geselecteerde doelgroepen
snelle en vlotte uitvoering
flexibiliteit in de opmaak en de verspreiding
lage kostprijs
realtime waardering van uw return op investering.
De efficiëntie van uw e-mailing zal onder meer afhangen van de kwaliteit van uw gegevensbank van contacten. Een regelmatige update van uw database is dus noodzakelijk.
De pluspunten van Expansion
Op basis van een voorafgaande strategische denkoefening werken onze experts uw e-mailingacties uit met het oog op maximale return, zowel voor B2B- als voor B2C-klanten.
Omdat wij gebruikmaken van een professioneel platform voor de verzending van e-mails:
kent u precies het gedrag van uw klanten (aantal klikken, openingen…)
kunt u de prestatie van uw actie in realtime beoordelen
beheert u uw contactadressen efficiënt (uitschrijvingen, foute adressen).
Wij consolideren deze informatie in de loop van de tijd en kunnen zo zeer leerrijke rapporten opmaken om uw webstrategie te optimaliseren..
U zet een actie op om uw klanten te binden?
5 goede redenen voor e-mailings
Regelmatig in contact blijven met uw klanten
Lagere kosten dan voor een mailing op papier
Meer verkeer op uw websupports: website, Facebookpagina …
Een snelle analyse van uw return op investering
Beschikken over interessante info over het gedrag van uw klanten