AWEX - Forum mondial de la langue française
Promotion du 2e Forum mondial de la langue française
Er zijn allerlei webmarketingacties mogelijk. U kan bijvoorbeeld promobanners laten plaatsen op relevante sites van het Google-netwerk of via een mediaregie.
Dankzij Google AdWords is het mogelijk om – op basis van bepaalde zoekwoorden – partnersites van Google (Google Display) te selecteren voor de plaatsing van uw publicitaire banners. Om echt op te vallen, maakt u best statische of geanimeerde banners in verschillende formaten aan.
Remarketing (of retargeting) is een krachtig middel, dat ook wordt aangeboden door Google AdWords, om eerdere bezoekers van uw website weer aan te spreken. Als ze op partner-sites van Google surfen, zien ze eerst uw banner. Dat zet ze aan om nog eens een kijkje te gaan nemen op uw site of om hun transactie af te ronden …
Om zichtbaarder te zijn, kunnen er via een mediaregie banners geplaatst worden op sites voor het grote publiek. U kiest zelf welke banners en de prijs wordt bepaald per duur van vertoning.
Expansion werkte een methode uit voor de opzet en uitvoering van resultaatgerichte webmarketingacties. Alle nodige elementen voor een geslaagde webmarketingcampagne komen aan bod:
De prestaties worden gedetailleerd opgevolgd via Google Analytics en zo wordt meteen de return op investering gemeten.
U wil meer gekwalificeerde bezoekers naar uw site halen? Buiten de webbanneringcampagnes kunnen wij ook het beheer op ons nemen van uw campagnes voor e-mailing, Facebook Ads, LinkedIn, Twitter, Youtube… en uw tekstuele Google AdWords campagnes.
U wil web bannering testen?
Partij trekken van een relevante analyse van de nodige targeting
Snelle en kwalitatieve resultaten
Uw voordeel doen met relevante optimaliseringen van uw campagne
Snel de zichtbaarheid van uw website verbeteren