INDC Entité Jolimontoise
Harmonisation de la communication de plusieurs entités
Studies zijn de eerste en onmisbare stap voor de meeste marketingacties, zoals de lancering van een nieuw product. Vooral kwalitatieve studies geven een goed beeld van de attitudes, het gedrag of de behoeften en verwachtingen van gebruikers, prospects of klanten ten opzichte van een concept, een product, een dienst of zelfs een merk.
Ze worden uitgevoerd in de vorm van individuele gesprekken of discussiegroepen en leveren zeer nauwkeurige en uitgebreide informatie op. Soms worden ze aangevuld met kwantitatieve studies.
Beheer van de studies, van a tot z
Een gedetailleerd rapport
Een ervaren team
Studies in heel België (tweetalig)
Wij zoeken zelf de deelnemers (indien nodig)
Geregelde samenwerking met verschillende universiteiten
U wil het koopgedrag van uw doelgroepen begrijpen?
1. Grondig inzicht in het koopgedrag van uw klanten/prospects
2. Markttests van nieuwe producten/diensten
3. Prototypes testen
4. De juiste boodschappen bepalen voor een geslaagde communicatiecampagne
5. De gebruiksvriendelijkheid van uw toekomstige website testen
6. Een goed beeld krijgen van de behoeften van uw klanten, om ze dan aangepaste producten/diensten aan te bieden