Bevorder het inprenten van uw boodschap!

Naast de doeltreffendheid bij het bereiken van een groot publiek vormt de grote stabiliteit van radio ook een toegevoegde waarde voor reclame. In 2012 was in Begië de radio het meest gebruikte medium met 15,6 uur per week gemiddeld.

Enkele van de troeven van het medium radio:
  • Het geluidsontwerp verankert uw boodschap in het geheugen van de luisteraars
  • De radiospot genereert zeer betaalbare aankoop- en productiekosten
  • De radio is het medium waarbij reclame het minst vermeden wordt.
  • De radio is een medium dat de consument overal volgt, vooral in de verkoopruimtes.

De pluspunten van Expansion

De radiospot vergt zeer nauwgezet redactiewerk. Onze copywriter ontwerpt zo teksten die meteen duidelijk zijn, invloedrijk en gemakkelijk blijven hangen, het geheel moet immers in vaak zeer korte tijd afgertond zijn.

Expansion begeleidt u ook bij:

  • de keuze van de stemmen en de achtergrondmuziek
  • de productie van de jingle en de klanksignatuur van het merk
  • het uitzendplan van uw spots in functie van uw briefing…

Onze tips voor een goede radiospot:

  • de echte "call to action" bepalen
  • zich in de plaats van de luisteraar stellen
  • een fris en origineel idee zoeken
  • humor gepast gebruiken
  • een beroep doen op goede acteurs

Wilt u een doeltreffende radiospot maken?

Contacteer onze experts!

4 goede redenen voor een radio-advertentie

  • Spontane herkenning creëren voor een beperkte kostprijs

  • Uw consumenten doen reageren

  • Uw doelgroep nauwgezet bereiken

  • Adverteren bij een trouwe, snel en vlot bereikbare markt

Some references in this field: